CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

četrtek, 5. junij 2008

Spomini....

*Nikoli več ne bo kot je nekdaj bilo.....*

Odprem mapo in zagledam stare slike,spise,risbe ......zamislim se in se spomnem kaj vse smo doživeli skupaj, najbolj pa so mi v spominu ostali trenutki,ki niso nič kaj posebnega,nič takšnega kar bi nas zaznamovalo,samo manjši dogodki polni smeha in neumnosti...Pokrovček od lepila na stropu,obmetavanje s čokolinotom,polivanje na mnogobojčku,šole v naravi,Janezovi napadi smeha : P ,šolska ura,ki se za vidačića začne 20 čez 8,Urškine bolhe(pozabla ime),sara & činčila x).....

Spis ki ga je Lea napisala v 4 razredu:

*Smešen dogodek s Tjašo!
Počasi smo se odpravili do garderobe.Tjaša,ki pa ni gledala vrat in je gledala fante;ne sej ne.Pač jih ni vidla in BUM!Zaletela se je.To je bil smeh.In ko je odšla ven še enkrat.*
To so bli časi x)




Ko sem iskala te slike sem našla še eno,ki ne sodi v razredno ampak je tko cortkana <3
David & Jst ^


Lp,Tiasa

3 x ste komentiral:

Sara pravi ...

O lubo moje malo.Kak hitro je vsega lepga konc.Pogrešala boom vsakga.

rtm***

Tjaša* pravi ...

da da....

Rtmffffff

°°leya°° pravi ...

joj kaka sem bla...
še vedno pa ne morem verjet, kak je vse minil hitr


rtm